Модуль 9 


Особисто мені цей модуль сподобався тим, що матеріали до нього та тема враховують аспекти особистісно - зорієнтованого навчання, дифференційованого підходу до кожного учня. Для учнів, які входять в групу невстигаючих, ми можемо розробити свій план участі в проекті згідно здібностям, нахилам та рівню мотивації цього учня. Учні, які мають високий рівень знань, відрізняються високою мотивацією, налаштовані на навчання, досягнення успіху, матимуть змогу в результаті роботи над проектом зробити ускладнені, творчі завдання, працювати за принципом "навчаючи - вчуся". Таким чином, учень при вивченні тем за методом проектів стає в центрі навчального процесу, вчитель виступає в ролі організатора роботи. Я вважаю, що такий підхід донавчання буде корисний перш за все учням з високим рівнем навчальної дисципліни, мотивації. Учнів, які не бажають вчитися взагалі, вмотивувати буде складно, вчитель буде змушений застосувати весь свій творчий потенціал для роботи з такими учнями. 

Школа и учеба смайлик картинка

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу